středa 18. května 2011

další týden v Nice

Ahooooooooooooooooooooooj!




Omlouvám se za dlouhodobé nepřidávání příspěvků, jen sem na to neměla náladu a vždy sem přišla domů unavená a měla jsem poslední dny pořádnej bolehlav.
Co se tu za ty dny udalo...
Severine nás opustila do jiné třídy mezi své kamarády Švýcary, Ross a Michelle nás opustili do Irska a Švýcarska....Pátek byl rozlučkovej takže se udala velká party, teda já čekala velkou párty, ale jelikož není ještě sezona turistů, tak všude zavírali ve 2 ráno a pak už byly otevřený jen Puby, což nevadilo hrála tam skvělá hudba ale strkat se mezi tlupou ožralejch lidí v místnosti smrdící pivem plus potem se mi moc nechtělo a ještě se nikde nesmí kouřit takže jsem všechny párty proseděla venku a  kecala francouzsky s cizíma ožralejma lidma, ale sranda byla s bandou Irskejch holek, Michelle Ross a Jamesem sem se hezky bavila upevňovala vztahy a tak....Byla jsem v bandě nejstarší takže schovanej kodom v peněžence mi byl k hovnu upřímně :D domů jsem šla hodinu až hodinu a půl po tramvajovejch kolejích a po příchodu domů jsem usla jak mimino.



Druhý den sem skoro celý proválela v posteli s nudila se a počasí tomu velmi nahrávalo, od soboty dodnes je tu pořád zataženo a dusno, nebo zima a chvilkama vysvitne slunce a to i s krémem máte pocit že se vám smaží ruka..
Takže víkend byl zcela domácí..
Jo a ještě ve čtvrtek jsem byla navštívit Chateou, což je zřícenina na skále, bývalý zámek a v okolí je mnoho kaktusů, ve kterých se dobře skrývali pušky jak sem ve francouzštině dobře přečetla :) Krásný výhled i na druhou stranu Nice s velkým přístavem, kam se asi jen tak nedostanu :)
V pondělí jsme byli ve třídě 4 takže sranda převeliká, po škole jsem vytáhla Mandy na nákupy protože obléct jí do módy 21. století bylo víc než potřeba. Ještě že nebyla hloupá a poslouchala mě na slovo co si má koupit a co ne. Bohužel jsme koupili jen pár věcí a na je tu také na 3 měsíce takže její modní výstřelky si budu muset ještě vytrpět, den na to si vzala džínové rukávky s hnusnýma pestrýma šatama a pod to bílé tílko a bílé legíny a dnes si vzala to samé, proč??! Legíny prý nosí protože má tlustý, bíly nohy, tak jsem jí slušně vysvětlila že pod legínama se jí nohy neopálí a že když se svojí postavou nedokáže nic dělat tak ať se to aspoň naučí nosit. Donutila jsem jí ať si vezme zítra kraťasy s tim krásnym trikem co jsme jí koupili, tak jsem zvědavá jestli mě poslechne...Udělala by dobře
Jinak francouzsky se mi s každým dnem mluví lépe a lépe mám z toho opravdu radost. 
V milionu obchodech jsem si vybrala milion bot a teď nevim který si mám koupit protože všechny jsou za dobré ceny, ale co se týče černých balerínek které schánim už tunu let tak se rozhoduji mezi obyčejnýma levnejma jak nic s kovovou špičkou což je megasuper styl ale smradlavy nohy a puchýře nevim jestli denně strpím, protože proti nim stojí rozkošný crocsový balerínky ve kterých se šlape jak na polštářích :P no uvidím, o svém rozhodnutí poinformuji, jinak moje nákupy už se zmenšují za těch pár dnů jsem si koupila 3 trika, 3 prstýnky, 1 jeany a další tunu dárků pro všechny :))
Zamilovala jsem se do mikiny od Karla Lagerfelda ale stojí tunu takže se na ni budu chodit dívat :P

Dnes jsem byla v parku na relax počíst knížku a poznat osobně nové místo, teď už jsem doma a věnuji se blogu.

Ale teda už nevěnuju protože už končim a  jdu se na něco dívat...

Jinak všem velmi doporučuji podívat se na film Just go with it či tak nějak v češtině je to Zkus mě rozesmát, skvělá komedie s příjemným nádechem romantiky :))
Já plánuju jít do kina na piráty z karibiku 4 ale ještě musím najít kde to mají v Angličtině s fran. titulkami protože ve francouzštině to ještě nedám :P Nebo si to hold pak stáhnu :)

Velice vás zdravím do ČR

Nějaká přešlá Arina


jeden z těch usměvavých dnů :)

Druhá strana Nice (moji stranu máte nahoře na blogu :))

Foto s druhou stranou Nice 

šlapeme šlapeme do kopce

Kačí s Artym uklízeli tak mi po Skypu dali sledovat hokej :D

Páteční francouzskej scrabble s Rossem

Pistáciovej Shake mňam!

Ross a James a smradlavej černoch

po chlastání venku návštěva bankomatu pro prachy a hurá do clubu!

Magoři s Jamesem

Noční náměstí Messena

Kačí mi po skypu ukazovala nový plavky :DDD ( mě zabije)

Já s Shannou a o 1500 km dál můj tatínek <3

Shoping se psem jakýkoliv velikostí? No problem, tohle je jeden z nejrozkošnějších co jsem potkala :))

Do těch Hello Kitty s tou hvězdičkou jsem se zoufale zamilovala!

Náměstí Messena přes horký den 

Hodina a Mandy s jejímy super šaty.

Další zoufalá zamilovanost do této mikiny od Lagerfelda

Něco pro Kačí, úplná Kylie s malejma ušima :)

Park, nové triko, nové prstýnky, Ari :)

Pokus o Panorama ale účel to splnilo :))

relax! a pod nohama mám noviny s reklamou že dnes začínaj Piráti z Karibiku :P

Žádné komentáře:

Okomentovat