neděle 5. června 2011

přelom květen, červen v Nice.

Ani nevím co se za tu dobu událo, asi nic, letí to tu jak blázen, minulý týden jsem přes noci z úterý na středu onemocněla, protože se z šílených tropů najednou ochladilo a můj rozvařenej organismus to hold nezvládl, takže jsem ve středu chyběla ve škole a ve čtvrtek jsem taky nešla do školy ale pak jsem zjistila že to nešel nikdo protože byl státní svátek, takže tak. Kamarád mi nabídl práci pro jeden web o počítačových hrách, počítačích, kterou všem přijala všemi deseti protože psát články mě baví ať už jsou o čemkoliv a hlavně se zabavím no :) Jinak kromě minulé středy a čtvrtka chodím denně do fitka protože se tu zrovna s nikým nebavím tak hold z nudy cvičim, což je dobře pro moje tělo ale ne pro moji duši protože jsem sama...
Včera jsem konečně byla po dlouhé době na pláži tak jsem ráda, že jsem si zas obnovila barvu.
Jinak nemám ani co vyprávět takže tak a ani nemám náladu, tak naházím par fotek a bude klid.
Mám hlavně špatnou náladu protože nemám cigára a ven nevyjdu protože už od včerejška od večera leje jako z konve a k tomu se hřmí a blýská a je to strašidelný...


Takže se mějte


divná Ari


dokonalej podpatek dokonalejch bot

dokonalý boty v bílým, škoda otevřené špičky

Konečně jsem sehnala nejlepší brýle co má i Kačí i Bára a konečně i já  :)

asi nejlepší barva co sem našla ale jelikož jsem si  nikdy nebarvila vlasy tak nevim který je dobrá a která ne tak to nechám na Kačí

Velké italské trhy v centru Nice

Poprvý jsem viděla lanýže na vlastní oči, to je dobrý v ČR k nesehnání a tady si s nima držej papíry aby neuletěly :D


šla jsem kolem místa kde se odehrávala svatba a dokonce mi  i pak nabídli sklenku šampaňského :D fakt svatý lidi tu žijou

nejčastější Nice výraz

Když jsem nemocná mluvila s mámou na skypu tak jsem zaslechla že je Barunka u Kačí na nehtech tak jsem si je hned svolala moje nejlepší slečny na světě!

Žádné komentáře:

Okomentovat